sunnuntai 9. syyskuuta 2012

lemppari vaatteita

Aattelin,että toteutan nyt jo tuon lempparivaate-postauksen. :) Eli kerron iha lyhyesti kaikista vaatteista,ja kuvat laitan kollaasien muodossa,koska ne on sit helpompi ja nopeempi kattoo,eikä tarvii käyttää aikaa niin kauheesti kuvaletkan selaamiseen. :--D Voin sen verran kertoo,et oon aikasemmin ostanu käytännös kaikki vaatteet H&M:ltä,mutta nykyään tykkään paljon myös muista kaupoista,eikä hooämmä enää mikään mun lempparivaatekauppa olekkaan.Mä shoppailen oikeestaan aika vähän,koska yleensä sillon,ku meen varta vasten ettimään jotain tiettyä,tai oon säästäny shoppailureissuu varten,en löydä yhtään mitään.Ja alet on kans sama,etten niistä koskaa löyä juuri mitään,eikä mun kärsivällisyys riitä siihen,että lähtisin jotain "ihan ok" ale vaatteita sovittamaan,varsinki jos kauppa on ihan täynnä ihmisiii. :DSen vielä sanon,että käytän oikeestaan aina farkkuja,eikä mulla muita housui oikee ookkaa,paitsi sit yhet chinot..Mutta täs nyt niitä vaatteit:

                  valkonen pitsitoppi -Vila   valkonen löysätoppi -H&M   valko-kukallinen pusero -H&M 
                   sininen löysä paita + kuviouubihuivi -Lindex
                       Hedelmäkuviotoppi -H&M     Maisematoppi -H&M     Pitsinen pusero -H&M
                          Tokyo tpaita -Ginatricot     Sininen läpinäkyvätoppi -Primark (barcelona)

                   Punanen kuvioneule -Vero moda         Musta perusneule -H&M     Sininen neule -ei tietoo

             Valkonen löysä neule -ZARA           Beige neule -Zara                     Pinkki neule-äitin tekemä
                Harmaa neule -H&M
      Farkut -Gina tricot       Vaaleet farkut (huomaa vetoketjut!) -ZARA      Kork.vyöt.farkut -Jim&Jill
    Alhaal: farkkulegginssit -Seppälä      Perus siniset farkut -H&M

     farkuis tähä välii viel sen verra,et noi alhaal vikas pikkukuvas olevat farkut on semmoset,et
      mulla on kolmet tommoset samanlaiset,mut eri väreis :D
        Hameet,kaikki kesämekot yms kesävaatteita en esitelly,koska en niitä syksyl oikee kauheemmi käyttelekkään.


    Tos on viikonlopun ostoksiiii. farkkushortsit,H&M 9,95 5e
                                    Adidaksen t-paita,Kesport - 35,0e  19,95e
                                    Asicsen juoksutrikoot,Intersport - 59,95e 39,95e

Mitäs te tykkäsitte vaatteista ?Mikä kollaaseista oli suosikki?Mulla ihan ehdoton suosikki on tuo ensimmäinen kollaasi! :)

2 kommenttia:

anettetuulia kirjoitti...

Vähän kivoja vaatteita sulla! :)

janinastyle.blogspot.fi

elisa kirjoitti...

oi kiitti (--:

ja oonki sinun blogis jo lukijana! :D