perjantai 12. lokakuuta 2012

lomalomalomalomaloma ♥

En voi uskoo sitä,että nyt on menny jo ensimmäinen jakso koulussa. Tuntuu niin mahottomalta,kun kouluhan vasta alkoi. Mutta oon kyllä tosi ilonen siitä et alko loma,ei sen puoleen. :-D Kokeet meni vähä mite meni,tuli niitä hyviä,mutta myös niitä tosi huonoja. Ens jaksoon sit uudella otteella. Tänään kuitenki olin Kiian kaa koulun jälkee,ja tehtiin minttusuklaa cupcakeja (=kuppikakkuja),ja niistä tuli ihan hyviä,tosin ehkä liian makeita.. Kuvailtiin kans pihalla vähän ja sit mulla oliki harkat joista sit lähin Ennille ja siitä sit mentii mun pyörällä meille ja Enni on nyt tääl meil yötä. Syyslomaks on semmoset suunnitelmat,et tiistaina meen Unnan,Kiian ja Ennin + Unnan äidin kanssa Joensuuhun ja shoppaillaan siellä ja ollaan hotellissa yötä. :) Toivottavasti tulee olemaan mukava reissu!Muita suunnitelmia ei sit ookkaan oikeestaan,ehkä käyn Kuopiossa ja sit varmaan ollaan mökillä,saa sit nähä.. 355 225 219 335 332 274 298 282 242 237

6 kommenttia:

Enni- kirjoitti...

ihania oli nuo cupcaket!!:)

elisa kirjoitti...

enni^^: niinpä ne oli hyviä :-)

kiia kirjoitti...

hahahhahahhahahaaaa toi punnerus kuva XDXDXDDDDDDDDDDDDD ja juu olin paras kuvaaja ja sillee.

elisa kirjoitti...

kiia: jep XD

Mari kirjoitti...

voiku kiva blogi jään seurailee!:) ja ihana takki iteki haluisi tommose:)

käythä kommentoimas takasi ja liity jos tykkäät(:

http://live-in-a-fantasy.blogspot.fi/

elisa kirjoitti...

Mari: kiitti ja itekki tykkään tosta. :-) ja käyn kommentoimas sulle!