maanantai 12. marraskuuta 2012

photo's

2012-11-101 luomiväri prisma 8,95e pipo H&M 7,95e 2012-11-10 Tässä nyt pari vaivasta kollaasia,ekan kollaasin kuvat otin sunnuntaina ja toisen tänään (maanantaina).Lauantaina menin hooämmälle metsästää neuletta ja pipoo ja se pipo löytyki,mutta neuletta ei.Vois kattoo sitte sieltä Ikanosta ku meen sinne ens viikonloppuna.Aattelin kans et rupeisin käyttää luomiväriä,nii ostin tommosen rimmelin luomivärin,mis on tommosta ruskeeta kahta sävyy ja valkosta.En nimittäi todellakaa tykkää käyttää mitää sinistä/vihreetä tms.Mut joo asiasta kukkaruukkuun lauantaina olin Marikan kans ja oltii Marikalla ja sit tultii meille tekemää tiramisu-kakkuu isänpäiväks.Ja siitä tuli ihan tosi hyvää! :) En oo koskaa aikasemmi ees aatellu et tekisin semmosta mut äiti sit hokas semmosen.Isänpäivänä me sit syötii sitä tiramisu kakkuu ja olin harkois ja tehtiin myös isäinpäiväruokaa!Oli iha huippuhyvää ja vähän erillaista mitä ei arkena kerkee kylläkään väsäilemään.Tänää oli koulus sitä vesijuoksua enkä kyllä osannu oikeestaan yhtään.Mun pitäis lukee puolessatoista viikossa joku kauhu/jännitys/fantasia kirja äikän koetta varten ja nyt mä viisaana vaihdoin kirjaa!Se edellinen kirja oli 360sivunen ja nyt se nykynen on 160 sivunen.Hehe,vähän ees tota eroo nois sivumäärissä. :D Nyt mä koitan saaha siihe Kiiaan yhteyttä ja tänään tehään äitin kaa sämpylöitä. moipsan!

Ei kommentteja: