keskiviikko 21. marraskuuta 2012

viikonloppu Kuopiossa ja kotona

Kirjottelen nyt tässä vähän myöhässä viikonlopusta,koska mun kollaasi -viritelmät photoscapen kautta meni vähän mönkään.Viikonloppuna oltiin kuitenkin Kuopiossa koko perhe ja oltiin siellä mun serkuilla yötä ja muutenkin niitten kanssa siellä.Ellan kanssa käytiin Ikanossa vähän shoppailemassa ja muutenkin halusin nähä sen paikan.Olihan siellä ihan hyviä kauppoja,mut entiiä musta se tuntu aika pieneltä. :D Villellä oli lauantaina ja sunnuntaina pelejä siellä mitä sit kans kateltiin ja kannustettiin.Mun vanhemmallakin veljellä ois ollu pelejä,mutta ei voinu sit osallistuu sen jalkavamman takia.Pirkko teki ihanaa ruokaa ja eihän sitä voinu ku vaan nauttia siitä ku se ruoka oli niin hyvää!Sunnuntaina kans oli Mintun (mun varkauden-serkun) 12-vuotis synttärit ja nyt vasta ymmärsin et se täytti 12 jo! :) Haha mä tunnen itteni oikeesti iha sika nuoreks ja pieneks ku vertaan itteeni Minttuun ja meillä on kaks vuotta kuitenki ikäeroo.Siivosin myös mun huonetta,mutta ikävä kyllä se on jo sotkuinen.Pitäis varmaan jaksaa taas ensviikonloppuna tehä sama urakka..No mutta,sit tällä viikolla kävin mm.eilen Body pumpissa  mikä oli ihan sika rankkaa ku kävin siinä sillon kesällä joskus viimeks -mut tästä se lähtee!Olin kans Ennin kanssa ja ihan vaa juteltiin,naurettiin ja pyörähettii H&M:llä.Sieltä ei kyllä taaskaan tarttuna mukaan mitään,niinku ei yleensäkkään nykyään.Meillä oli maanantaina äikän koe ja tiistaina hissan koe ja luulisin et ne meni ihan hyvin.Huomenna on eka ripari tapaaminen ja jänskättää oikeestaan aika paljon et ketä siellä sitte on. :-D onneks päästiin ainakin Ennin ja Kiian kanssa samaan niin se on pääasia.+on sinne muitaki tuttuja tulossa niin silleensä kiva!Mutta nyt mä laitan tähän pari kollaasia viikonlopusta ja niistä ostoksista (kengistä laitan myöhemmin kuvaa ku en niitä vielä oo ees ruvennu käyttämään.)


2012-11-191 2012-11-193 2012-11-192 Paita 9,95e 4,95e New yorker   Farkut 45e Garlings             Huppari 24,95e New yorker

Ei kommentteja: