maanantai 13. elokuuta 2012

moikka taas!

Nää pari päiväää oon vaa oleillu,kokkaillu,käyny mökillä,ostanu jotai pientä,nähny paria kaveria,lenkkeilly yksin ja marikan kanssa,mun veljien jalkapallo pelejä katsellessa yms.. Nyt sitten alko koulu,enkä oo kyllä sillee mitenkää innolla alottamassa taas uutta koulu vuotta,mutta toisaalta näkee sit joitain kavereitakin ni onhan se silleen kuitenki iha mukavaaa.Mulla nyt sit alkaa niitä joitai valinnaisaineita,tais olla tässä jaksossa mulla kotsaa,laulupainotteista musiikkia & ranskaa.Toi ranska vähän kyllä pelottaa mutta halusin kuitenki jonkun kielen ottaa ku haluun matkustella paljon sitten isompana. :) Nyt aattelin tähän laittaa iha pari juttua mitkä oon täs pitkän kesän aikana ostanu,tästä kyllä varmasti jotain puuttuu,mutta en nyt voi sit sille mitään,kun muuta ei tullut mieleen :-DD



Tossa on sit toi karvispakkaus minkä ostin barcelonasta H&M:ltä,hajuvesi minkä sain synttärilahjaks mun sedältä ja sen naiselta & toi sydänkaulakoru (mistä saa huonosti selvää) minkä sain vissiinkin Unnalta Tallinnan tuliaiseks :) tykkään noista kaikista tosi paljon!





Barcelonan New Yorkerista ostettu raidallinen toppi,mikä oli ihan tosi halpa,makso vissiin 2,95 tai jotain sinne päin :-DD suosittelen tosiaan tosi lämpimästi barcelonaa kaikille shoppailuhimosille,jotka haluaa myös ranta ja kaupunkiloman samalla :) ps.toi on rypyssä vähän,siks näyttää vähä ouolta..



Toi neule & farkut ostin Zarasta Helsingistä,ku käytiin laurin joukkueen kaa itiskierroksella :)
ton beigen takin ostin joskus ihan alkukesästä Kappahlista,tais maksaa 19,95e,oli tosi halpa mun mielestä noin kivaks :)
Garnierin bb-voide,oiskohan maksanu n.12 euroo ja oon nyt pari kertaa käyttäny ja oon kyl tykänny :) noita on kaks sävyy ja mulla on toi vaaleempi,joka ei kyl slti oo mikää kovin vaalee o: ja ihan uus max factorin meikkipuuteri,toivottavasti tulee olemaan hyvä :)!


Tämäkin barcelonasta,ostin jonkun kauppakeskuksen primarkista & hintaa tais olla jotain noin 11euroa,Primarkin muihin hintoihin tää oli kyllä ihan älyttömän kallis :D Halusin ostaa jotain sinistä,kun mulla ei ennestään mitää sinistä oo.







Tässä nyt sitten vähän ostoksia kesän ajalta,oon toki sit ostanu esim ihonhoitotuotteita,oikeestaan ekaa kertaa koko mun elämässä ostin muuta kun pelkkää meikinpuhistusaineetta ja kosteusrasvaa :D mutta jokatapauksessa,nää kuvat ei oo mitää parhaimpii koska valastus oli huono.......







                            

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

vähä kiva tää blogi!(: ja tosi kiva toi kynsilakka,ittekki haluaisin ostaa just ton värisen:D
http://ellusd.blogspot.fi/
käy kattoo,kommentoimas ja jos kiinostut ni liity lukijaks(:

elisa kirjoitti...

kynsilakka ? :OO ja aijjaa kiitti,voi toki tännekki liittyy lukijaks :D
käyn kattooo.