torstai 30. elokuuta 2012

my make-up

Juu eli teen nyt tämmösen mis kerron että mitä meikkejä yleensä käytän.En arkena käytä oikeestaa muuta ku ripsaria ja sit joskus laitan peitevoidetta.Sit viikonloppusinkaa en yleensä käytä enempiä meikkejä,mutta saatan kyllä laittaa meikkivoidetta ja puuteria sit ripsarin lisäks. :) Ihonhoito tuotteista voin sanooo sen verran,että en oo aikasemmin käyttäny oikeestaan ollenkaan mitään semmosia,paitsi sen verran että oon putsannu meikit illalla jollai puhistusaineella.Nyt kuitenki mun iho meni loppukesän aikana huonompaan kuntoon ja nyt oon sit käyttäny dermosilin Kasvonaamioo kerra viikos ja sit just sitä dermosilin meikinpuhistusainetta. :--D Ja ton lisäks käytiin äitin kaa apteekis ostaa jtn mitä ne suosittelis,ni ne sit anto mulle Louis Widmerin kasvoveden,näppygeelin ja jonku kosteus voiteen mitkä saatiin ilmatteeks jossain alotuspakkauksessa. ja ne on mun mielestä jonku verra jo auttanu vaikka oon käyttäny vaa muutaman päivän. :--D Ja tossa kuvassa ei sit myöskää kummempia meikkejä ooo,iha vähä vaa puuteria poskis ja sit ripsaria + huulirasvaaa. :)



 
 
 
Löysin tänää meikkipussia siivotessa mun jonku vanhan ripsarin,josta tykkäsin paljon,en vaa ymmärrä että mite se sit sinne oli jääny iha käyttämättömäks. :--D Mutta nyt rupeen sitä kyllä heti käyttelemään ! Ootan huomista oikeestaan tosi innolla,koska saadaan huomenna tietää,että päästäänkö me risteilemään Tukholmaan kolmen kaverin kaa pari viikon päästä vai ei ja sit myös se että Maria tulee kai meiän koulus käymäää huomenna + vielä se tietysti et alkaa viikonloppu. ;)
 
moimoi,mä meen moikkailemaan nukkumattia kohta puoliin (kasiiin meno) ...
-eltssuu
  
 

Ei kommentteja: