perjantai 21. syyskuuta 2012

I wish i could fly

Nyt ei oo täs apaut viikon aikana tapahtunu mitää kummempaa.Oon ollu harkois,koulus,kavereitte kaa yms.En ees tajuu et mite tää kouluviikko meni nii nopeesti vaik meil oli viime lauantaina koulua. :D Tänää oli koulus Ranskaa,mikä mulla tosiaa on valinnaisaineena,ja se on ihan älyttömän vaikeeta..Mut kai se siitä sit lähtee jos harjottelee.Anyway mulla on tänää harkat ja hissankokeesee pänttäämistä ja ehkä ehin lenkilläki vielä käymää.Huomenna ois tarkotus varmaanki viedä kirpparille vähä roinaa ja sit käydää Ennin kans vähä joissai kaupois +Kiian kaa oon varmaanki sit illemmasta. :) Mentiin tän viikon alussa Ennin kaa käymää Vattuvuorella kävellen,ja räpsin sit muutaman kuvan sieltä ja tässä on kuvii sieltä ku pläjäsin ne kollaaseiks!

                         Oon nyt täs lähiaikoina aika paljonki innostunu kuvailemaan kaikkee mahollista :-D
                 ni oonki miettiny,että viimestää jouluks (joka varmaa onki se aikasintaa) mun on pakko saada joku hyvä objektiivi ton mun "perus" objektiivin rinnalle. :) Oon miettinykki jotai Nikkorin objektiivia,ja oon lueskellu yhtä valokuvaus blogii mistä oon saanu paljo vinkkejä sen hankintaan.Nyt asiasta kukkaruukkuun oon aatellu nyt ruveta tekemään ainakin sillon tällö "päivänasu" kuvia,iha sen mukaan miten saan jonkun kuvailemaan sitten:-) Mutta nyt tähän loppuun vielä: Oikein hyvää viikonloppua kaikille !

5 kommenttia:

kiia kirjoitti...

oooooooi, ihania kuvia!

elisa kirjoitti...

aaa kiitti !!

Emmi kirjoitti...

ihana banneri ♥

ella kirjoitti...

ihania kuvia! mikä kamera sullon :)?
http://lovelifelivelove-ella.blogspot.fi/

elisa kirjoitti...

Emmi Laine: voi kiitos!:)

Ella: kiitos paljon!Mulla on nikon d3100,ja objektiivina 18-55mm :-)