keskiviikko 26. syyskuuta 2012

koeruuhka eessä päin

Mua rupes naurattaa ku tajusin ton mun otsikon et mite tyhmä se on. :-D No mut viikoloppu oli ja meni,sato ainaki ja oli tosi kylmä,se meni hissankokeesee lukiessa,kavereitte kaa oliessa ja jalkaplloo katelessa + tietty harkoissa!Huomenna meillä on matikan koe ja fyken pistari..ihanaa!Sit ens viikol tais olla neljä koetta et mun aika menee joka vuos aina enemmän ja enemmän koululle. :-( No,mut näin kai se jokaisella on ja tulee olemaan,eikai sille maha mitään.Ruotsin pistarit meni tosi hyvin,olin iha sika ylpee itestäni! 8puol,8+ & 7puol.Nyt en jaksa enempää höpötellä koulusta,liian tylsä kirjotuksen aihe.Me mennään mun kolmen tosi hyvän kaverin kans syyslomal Joensuuhu shoppailureissulle,ja ollaan siellä sit hotellis yötä ja kai me jotain muutaki tehää ku shoppaillaa :-D No jokatapaukses,ootan tosi innolla että pääsen sinne!Ja rahaaki oon pikkuhiljaa ruvennu säästelemään,vaikka oonki aika surkee säästäjä..Eilen tein mustikkapiirakkaa,ku rupes tekee nii mieli jotai makeeta,ja tulihan siitä tosi hyvää!ja vielä vaniljajätskin kera! :)Mut mä meen nyt reenailee matikkaa ja fykeetä,palaillaan! (Kollaasi eilisestä)

Ei kommentteja: