maanantai 3. syyskuuta 2012

sadepäivä

Otsikko kertookin sen verra että on tainnu melkein koko päivä ajaa sataa vettä,ei kiva...Menin aamulla tavalliseen tapaan pyörällä,mutta se ei ollukkaa ehkä mikään parhain ratkasu,kastuttiin Kiian kanssa iha märiks.Sit meil oli myös liikkaa koulus:Juoksulenkki,jalkapalloo,norsupalloo ja lihaskuntoharjotus ja niittenki ajan tais koko aja vähintää iha vähä tihuttaa vettä.No mutta koulun jälkee tein läksyt kerranki heti valmiiks,ja sit oli kyl muita suunnitelmii mut olin sit Unnan kanssa ja se tuli meille.Tehtiin huippuhyvää omenapiirakkaa ja katottiin salkkareita. :--) Oli kyllä niin sekavaa se meininki salkkareis,et se ohjelma tuntu viel jotenki huonommalta ku ennen.Mulla nyt ei kuvasaldokaa oo mikää kummone,mutta laitan nyt nää pari kuvaa tänne kuitenkin.Ainiin ja toivoisin tonne oikeessa reunassa olevaan kyselyyn noita rukseja,että mitä toivoisitte eniten,niin sen sitten ainakin ekana toteuttaisin. :) Mutta hyvää alkanutta viikkoo kaikille,nyt mä ne kuvat jo laitan enkä höpötä enempää..

Noi vaatteet vaihoin koulun jälkeen,mä rakastan villasukkia ♥

Vähä töröttää noi hiukset ympäriinsä,mut tein tommosen nutturanmikä on alempana päätä,ku yleensä teen semmosen "pikkumyymäisen" nutturan. :D

Mä löysin ton E-korun mun huoneesta sillo perjantaina,ja tykkään tosta paljon!

Tehtiin siis omenapiirakkaa,mut laitettiin sinne sekaan myös punasiaviinimarjoja.

Tossa toi oli sit uunista tullu. :) Iha huippuhyvää!
        

2 kommenttia:

Suvi / TCT kirjoitti...

mäki tein viikonloppuna just omenapiirakkaa, ihan parasta :3

mycrazycouture.blogspot.fi

elisa kirjoitti...

jep,niiin se on :D

tsekkaan blogis