torstai 29. marraskuuta 2012

oothan tässä vielä huomenna

En oo nyt vähään aikaan postaillu koska en oo kuvaillu eikä oo vaan yksinkertasesti tullu kirjotettua.Käytiin viime viikonloppuna kattoo Kiian kanssa Aamunkoi osa 2 ja olihan se ihan hyvä. :) Jos sanon suoraan niin oisin kyllä oottanu vähän parempaa elokuvaa,koska se oli kuitenkin päätösosa.Kävin myös sillon kahvakuulassa ja stepissä ja olin vaan harkoissa sillon viikonloppuna ja vietettiin mun vanhemman veljen 11-vuotis synttäreitä.Luin myös joihinkin kokeisiin kans.En nyt rupee kuvia sieltä asti laittaa koska kuitenkin huomenna on jo perjantai niin koen sen vähän turhan kaukaseks. :-D Koulu on menny nyt mulla ainaki paljon paremmin ku ennen syyslomaa,kun sain hissan kokeestaki 9+ ja matikankokeesta 8! En vois olla enempää tyytyväinen noihin numeroihin,mutta kyllähän mä noihin jouduin aika paljon harjottelemaan..Joulukin kun on tulossa niin oon Joululahjalistaakin tehny mihin tulee:

○ Uus kännykkä (HTC wildfire S)
Objektiivi kameraan (nikon-35mm-1.8g-af-s DX)
 Kuoret siihen puhelimeen
○ Rahaa

Mun tää "lista"on aika pieni,mutta ihan senkin takia että me ei olla mitään kovinkaan rikkaita ja toiseks toi objektiivikin on jo aika kallis.Eikä muutenkaan yleensä saada älyttömästi joululahjoja,vaan silleen sopivasti.
2012-11-291 2012-11-29 Eilen tuli Yves rocherilta paketti,missä oli suihkugeelejä ja shamppoita sekä mulle meikinpuhistusaineita kaksin kappalein.Ihmeteltiin vähän siinä sitten äitin kanssa että minkä takia siinä paketissa oli myös meikkipaletti jota ei olla edes tilattu?Oltiin silleen että okei,tuo kyllä palautetaan kun ei nyt viitti 22 euroo sellasesta maksaa.Sitten äiti tänään meni sitä postiin palauttamaan ja kun tuli kotiin niin huomattiin,että Yves rocherilta oli tullukkin kirje missä sanottiin että ne on tehny jonkun virheen ja korvaukseks saadaan pitää se meikkipaletti eikä meidän sitä tarvitse maksaa.No sitten äiti lähti kiireellä postiin josko ne ei ois sitä vielä lähettäny eteenpäin eikä ollukkaan joten saatiin sitten se.Ihan kiva sinällään koska tossa on ihan kivan verran noita värejä eikä mulla tommosta ennestään olekkaan. :) Sieltä tulee yleensä myös joku koru/huivi/muu lahja ja nyt tuli tommoset korut.Mun mielestä noi on itseasiassa ihan kivat vaikka onki ihan täyttä rihkamaa.Yleensä ne korut mitkä sieltä tulee on tosi rumia,mut nyt noi oli mun mieleen. :-D
123 138 153 jääässä vähän XD 169 148 nilkkurit 60e ALE Noi kengät oli eilen mulla ekaa kertaa käytössä ja täytyy sanoo että noi on tosi kivat!Hyvät jalassa,lämpimät villasukkien kanssa ja mun mielestä ainakin myös kivan näköset.mitä muuta kengiltä voi edes toivoa? :) Käytiin pihalla myös vähän kuvailemassa,mut koska aikaa ei hirveesti ollu niin ei nyt enempää kuvia saatu otettuu mitkä ois ollu hyviä.Anyway,lähen tänään varmaan kattoo äitin kans sen uusimman Bondin ku haluun hirmu kovasti nähdä sen! Oisin voinu kyllä mennä sinne "juhliin" mitkä tänään ois tääl varkaudes siis jotkut nuoisotalon järjestämät tai jotain sinnepäin ja sinne tulee ulkomaalaisiiki mut hävitin sen kutsulipukkeen millä sinne pääsee.. GO MÄ!

Ei kommentteja: