lauantai 1. joulukuuta 2012

my room was clean last week..sorry you missed it

Eilen olin Ennin ja Marikan kanssa koulun jälkeen ja tehtiin pipareita ja koristeltiin niitä!Niistä tuli hirmu hyviä ja tosi kivan näkösiäkin. :) Siinä välissä menin sitten salille pumppiin minkä jälkeen menin Marikalle kattoo LOL nimistä elokuvaa.Se oli mun mielestä tosi hyvä.Olin vielä kuullu joltain et se ois tosi huono niin yllätyin tosiaankin positiivisesti.Jäin vielä Marikalle sen jälkeen ja juteltiin vaan Ennin ja Marikan kans siiinä eikä tehty mitään sen kummempaa.Menin kotiin ja katoin Salkkarit koneelta ja menin nukkumaan.Aamulla olin ihan sika innoissani ku näin ikkunasta että siellä on lunta,kunnes sit isi pilas mun fiiliksen ja sano et siel on -15 astetta pakkasta,ooooosshh..Tänää käytiin Kiian kans kaupungilla ihan sen takia josko löytyis jotain kivoja joululahjoja,mutta huonolla menestyksellä.Löysin vaan yhen ainoon joululahjan ja sen kaveriks pitää muutakin vielä hankkia.Mulla vaan on se etten yksnkertaisesti keksi mitään hyviä joululahjoja,jollain sama ongelma?No sentään nyt löysin vihdoin H&M:ltä neuleen kun oon sitäkin ettiny varmaan jo viimesen kuukauden.Mä etin kokoajan perusneuletta missä on pitkät hihat eikä se oo siis mikään neuletakki vaan ihan perusneule.Se tuntu olevan ainakin mulla se ongelma että reilu 22e ei tuntunu koskaan riittävän ja halusin et se neule ei oo pitkä.Nyt onneks löyty semmonen ihana viininpunanen. :) Laitan vaikka siitä sitten kuvaa joskus myöhemmin,toisaalta siinä ei välttämättä oo mitään järkee koska se on ihan perus palmikkoneule mitä nykyään näkee miltei jokatoisella.Söin äsken mahan täyteen oma tekemää pizzaa ja kohta ois tulossa joulutorttuja.Oon ihan älyttömän innoissani joulusta!Meillä soi tänäänkin jo heti aamusta alkaen joululauluja,tosin ne oli jotain äitin kappaleita eli tosi huonoja mutta kuitenkin.Muistin just että meillä onki tiistaina ruotsin kokeet et niihinkin vois rueta lukeilemaan.
                                          Hyvää alkanutta joulukuuta teille kaikille! :-)

2012-12-01 017 040 138 146 161 Ruokana me tehtiin lasagnee ja ihanaa tonnikalasalaattia!En oikeesti oo koskaan tykänny tonnikalasta,mutta tänään tajusin että sehän on hyvää! :-D Jatkossa tuun tekee varmasti tommosta useemminkin.Ajattelin,että varmasti nyt lähipäivinä vaihdan tätä ulkoasuu jonku verran koska tää on nyt tosi huono.

Ei kommentteja: